Magiskt!

Eftersom mamma gillar att träna så är hon lite småtjurig på att inte jag sover middag en timme om dagen, för då skulle hon ju ha chansen att träna på dagen istället för på kvällen när jag har gått och lagt mig eller när pappa kommit hem. Men idag så gick hon upp med mig i spjälsängen och jag somnade direkt. Mamma hoppar på sin crosstrainer och kör sitt pass, 1o sek efter hon avslutat träningen vaknar lilla jag till liv! Det kallar min kära mor för en magisk händelse!

Idag på förmiddagen så videochattade jag med Hailie! Det var jätteroligt, jag bankade på dataskärmen och skrattade, och Hailie gjorde likadant tillbaka. Imorgon kanske vi ska åka till Tingsryd och bada tillsammas!


Hailie & Jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bada det blir väl kul!

Farmor

2011-01-20 @ 09:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0