Usch!!!

Inatt har det kommit ännu mera snö! usch så hemskt, mamma och jag kom knappt fram när vi skulle gå våran morgonrunda med hundarna. Dom hade inte varit och skottat här, så vagnen fastnade överallt. Nu är jag trött på vinter och kyla, jag vill ha sommar! sitta och plaska i en pool och käka mjukglass!

Idag har vi inte gjort sådär jättemycket, varit ute & gått, handlat en massa mat, och lekt med alla leksaker jag har nu. Pingvinen jag fick utav Hailie som spelar och blinkar är verkligen en favorit! Till kvällsmat idag så fick jag smaka på välling, men det var inte nån hit! Tog mig knappt en klunk, sen ville jag inte ha mer. Frågan är om det var för att det inte var gott, eller för att mamma inte hade någon platt sugnapp som jag brukar ha, så hon fick ta en rund? Mamma får ta och köpa de sugnapparna jag brukar ha, fast med större hål och göra ett nytt försök helt enkelt!

Imorgon ska vi upp tidigt, Moster Linda & kusinerna kommer in med bussen vid halv 8, så då ska vi hämta upp dom på stan och sen får vi se vad vi hittar på. Kanske åka förbi gammelmormor och ta en tur på Samarkand. Det låter som en bra idé! Och sen när pappa kommer hem så är han långledig igen!
Oj vad vi ska busa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0