Varit på besök hos Hailie

Efter rundan med hundarna så tog mamma och jag bilen bort till Frida & Hailie. Där blev det en massa bus och lek. Hailie hade ett litet trumsett som var roligt att banka på som lät som bara den, skallror, docker och annat kul men roligast av allt var smålandspostens tidning. Det tyckte vi båda, den prasslade och lät när vi satt och drog i varsin ända. Vi sitter så fint och leker tillsammans så mammorna behöver inte vara med, vi klarar oss själva! Till sommaren kanske både jag och Hailie går, då blir det andra bullar. Då går det nog inte att ta ögonen ifrån oss en sekund! Och vem vet, jag kanske har lärt mig säga ett eller annat ord oxå, Spännande!




-Best Friends-


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort tutten lillgumman

kram farmor

2011-01-25 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0