Varit på BVC!

Idag har vi varit på BVC för mätning & vägning, och idag fick jag även träffa en läkaren som gjorde en 6-månaderskontroll på mig. Han lyssnade på lungor och hjärta. böjde mina ben i konstiga vinklar och kollade synen.

Mina vikt: 8640g
Längd:70cm
huvudomfång:44,6

Igårkväll hade jag lite svårt att somna, pappa gick och la mig vid 7 eftersom jag verkade så himla trött och kunde knappt hålla ögonen öppna. Men jag somnade inte, så pappa gav upp med att försöka få mig att sova då. Kl 10 gjorde han ett försök och då somnade jag dirket. Det är bara att hoppas att det var en engångsgrej. För de senaste veckorna har jag varit jätteduktig och somnat vid 7-8 tiden!

Idag på morgonen så tog mamma och jag med hundarna på en jättelångpromenard. Vädret var så härligt så det var skönt att komma ut lite. Jag låg i vagnen och pratade som vanligt " dadada". Men mamma börjar nästan tro att ja är lite blyg, för när vi har besök här så pratar ja inte alls lika mycket som ja gör annars. Eller så är det bara en tillfällighet att jag gör så, Jag kanske har mina snackperioder och mammas kompisar lyckas inte tajma så dom är här då? Hur som helst så spelade mamma in en film på mig igår när jag snackar som bara den, Jag ska ta och lägga upp den nån dag så ni får se.

Nu kommer snart pappi hem! äntligen!






Så här söt är jag i min nya fina badrock!



Kramar från Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0