Hemma igen!

Eftersom mamma inte haft någon mottagning på mobilen när vi varit uppe i Långsele har det tyvärr inte blivit något bloggande. Men nu är vi hemma igen efter många dagars skoj och bus.

Vi har hunnit med och träffa all pappas släkt, många nya ansikten blev det men jag har skött mig så himla bra och inte varit ledsen alls mycket, och även om vi åkt många många mil i bilen så har jag knappt sagt ett ljud då heller. Många roliga dagar har vi haft men jag längtade nog hem pyttepytte lite, för så fort jag kom hem så sprang jag till mina lådor och drog ut alla mina leksaker!

Men tiden går fort så snart träffar jag alla igen!


Busiga jag!


Farmor & jag påväg in i den fin fina lekstugan som pappa lekte i när han var liten


Kan det bli bättre? Farmor hade gjort så fint i lekstugan, nytapetserat, mysigt och mängder av roliga leksaker!


Farmors far är verkligen en favorit!


Vi passade på och fira både mig och pappa, och farmor bakade en jättefin & god tårta!


Pappa & jag


Farfar & jag inspekterar blommorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0