Kalas helg!

I helgen firar vi min 1års dag, i går så var mormor morfar moster Linda här med famlij och idag har Emelie, Erik, Tommy, Elna, Sixten, Olle, Robin och Hailie varit här. Tyvärr var Frida sjuk och fick vara hemma och vila. I Morgon kommer Tommy, Natta, Julia och Jack hit och firar mig lite då dom inte kunde komma förbi idag.

Här har ni lite bilder från dagarnas kalas


William, Elin & Jag


En fin docka fick jag


En utav mina fina barbapapa tårtor!



Fikadags!


Mums, gott med tårta!


Sötnöten Sixten & jag


Lilla Olle


Sixten tyckte om tårtan!


Hailie & Jag


Dags för paketöppning!


Sixten gillade den fina cykeln jag fick


Glada jag!


Dagens kalas slutade med ett dopp i poolen!




Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Grattis Cornelia! Kul att du fick en så fin tårta och trevlig födelsedag. :o)

2011-07-03 @ 18:31:07
Postat av: anna

Tack så mycket!

2011-07-03 @ 19:09:55
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0