Åh så dumt!

Det funkar fortfarande inte att blogga från mammas telefon, vilket är väldans dumt då hon tycker det är smidigast nu när jag inte sitter still en ända vaken sekund! Men vi får hoppas dom löser det snart!

Nu när pappa har varit hemma och vi har haft långhelg har vi hunnit med en massa bus, lek och mys! Tyvärr går ju tiden så himla fort, men om bara ett par veckor har pappa semester igen och då kan vi hitta på roliga saker hela dagarna!

Mamma tycker det är dags att jag lär mig gå nu så jag slipper skita ner och riva upp hål på mina kläder när jag kryper runt som en tok på gräsmattan. Men det verkar gå trögt, jag nöjer mig med 2-3 steg sen kastar jag mig ner. För jag är ju inte dum, det går mycket, mycket fortare att krypa! Men tänderna växer iallafall, tror mamma räknade till 7 tänder nu!




I söndags bjöd jag hit Julia och Jack på poolkalas, vilket var mycket uppskattat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0