Igår var mamma och jag på studentfirande h...

img_9232 (MMS)

Igår var mamma och jag på studentfirande hos mammas kusin. Mycket trevligt och god mat var det oxå! Jag somnade i vagnen redan vid 7 och sov nån timma tills det var dags att gå hem. Då vaknade jag till en timma tills jag somnade igen. Mamma vaknade inatt vid 2 av världens åskoväder! Det tyckte hon var mindre trevligt, speciellt eftersom pappa inte var hemma då han är iväg på jobb några dagar. Men jag vaknade inte iaf, och ikväll kommer pappa äntligen hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du smaka av tårtan då?

Farmor

2011-06-10 @ 10:38:48
Postat av: Cornelia

Nej farmor det blev tyvärr ingen tårta till mig. Några majskrokar fick jag nöja mig med eftersom jag somnade innan tårtan skulle ätas!

2011-06-10 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0