Packa packa packa!

Imorgon åker vi till borgholm över helgen för midsommarfirande, och det är mycket som måste packas även om det bara är för en helg. Barnvagn, matstol, kläder, mat, blöjor, resesäng... ja ni förstår, vi kommer ha hela bilen fullpackad! Men det kommer säkert bli jättekul även om inte vädret skulle bli så spännande. Vi är ju några barn som kan busa tillsammans!

Jag har blivit väldigt tjurig när det gäller maten, ingenting duger, verken fisk, köttfärsås eller kyckling. Jag bara vänder bort huvudet och surar. Det ända som går ner utan problem är gröten, men det kan jag ju inte leva på!




Så här såg det ut när mamma och pappa hade gett upp efter jag vägrat öppna munnen i över en halvtimma, att leka med maten är ju mycket roligare!


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Ett tips till mamma och pappa:använd haklapp;)

Cornelia:det går visst att leva på gröt fråga kusin Elin hon vet!

Trevlig midsommar!

2011-06-23 @ 17:13:54
Postat av: Anonym

du kanske ska stoppa maten i munnen stumpan

kram farmor

2011-06-26 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0