Poolbad!

Det verkar som det har strulat lite med bloggen, mamma har mmsat en massa bilder från dagarna men dom har inte kommit upp, konstigt! Men igår så åkte pappa och jag iväg och köpte en fin pool och en uvdräkt till mig, sen så fort vi kom hem så hoppade jag i och plaskade på jättelänge! Det var hur skönt som helt och få svalka sig lite i hettan!







_____________________________________________________________________

Idag på eftermiddagen åkte vi bort till Hailie som hade 1årskalas, utav mig fick hon ett par jättefina lära gå sandaler.  Vi busade på en stund efter vi ätit av den goda hello kitty tårtan och sen däckade vi av båda två! Tyvärr glömde mamma kameran så ni får nöja er med två bilder som mamma tog för nån dag sen när vi var där och hälsade på!





Nu blir det sängen!

kramar från Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0