Klappa händerna!

Japp, nu har jag äntligen lärt mig att klappa händerna, så duktig jag är. Mamma kämpar med att försöka lära mig att vinka oxå, så det får vi träna på resten av veckan! Med krypningen går det oxå framåt, Idag lämnade mamma mig i köket några sekunder för hon skulle hänga upp lite tvätt på handdukstorken i badrummet, Och vart tror ni jag befinner mig när hon kommer tillbaka? -Joho, då låg jag på golvet vid vovvarnas matskålar och hade hela nävarna fulla med hundmat. Mamma hann precis stoppa mig från att smaka på hundmaten, vilken tur!

Idag var vi ute på en jättepromenard med Emelie, Frida och Hailie. Det var jättehärligt att bara vara ute hela dagen och få i sig lite frisk luft. Mamma sa att om det är fint väder i morgon så kanske vi ska gå ner till lekplatsen så jag får testa på att gunga! Det kommer jag garanterat att älska! När pappa kom hem åkte vi iväg ner till stan, där vi träffade alla i mammas föräldar grupp. Det var ett möte där om relationer. Tips och trix på hur man får ihop vardagen när man har barn. Men jag tyckte dock det var så tråkigt så jag somnade!

Nahe dags för sängen!
Nattiskramar från Cornelia





Kommentarer
Postat av: Hailie

Duktig du e!

2011-03-15 @ 22:26:51
URL: http://lillahailie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0