Lördag och alla är friska!

Efter att jag varit sjuk ett par dagar så blev pappa också sjuk och gick hem från jobbet i onsdags eftermiddag. Mamma har också varit förkyld och haft lite halsont men inte så farligt som det har varit för mig och pappa. Men idag verkar det som att alla är pigga! härligt!

Igår var mormor & morfar här,och gissa om jag blev glad när jag fick se vad mormor hade gjort. Hon hade sytt fina kuddar och ärtpåsar, gjort en lampa och en tavla. Självklart allt med barbapapa!

Idag är det så himla fint väder, solen skiner och det är redan 5 plusgrader i skuggan. Så efter jag har ätit min middag ska vi gå ner till stan och kolla lite. Vi kanske hinner med att hälsa på gammelmormor med om hon är hemma!






Glada jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0