Måndag!

Helgen som varit har varit riktigt lugn och skön. Sånna helger kan behövas det med, vi har inte gjort mycket mer än varit hemma och busat. I söndags fick jag vara hemma hos mormor & morfar en stund medans mamma & pappa var ute på en lång joggingtur i det fina vårvädret!

Idag åkte mamma och jag upp till Cubus där jag köpte mig en fin vårjacka, Min overall börjar bli lite väl varm! I morgon skulle det bli 10 plusgrader och sol,så då kanske jag får testa min jacka när vi ska ut på promenard. Jättefin var den, vit och rosa.

Mamma kämpar på med att fösöka få mig att vinka, men än så länge så vill jag bara klappa händerna! Men om ett par dagar har jag säkert lärt mig det oxå!


Kommentarer
Postat av: Frida

Stora tjejen!

2011-03-21 @ 22:20:24
Postat av: Anonym

søta tjejen!

2011-03-22 @ 09:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0