Stor flicka!

Idag var vi på bvc på kontroll och herregud, jag växer ju så det knakar!

Mina mått:
Längd: 73cm
Vikt: 9810g
Huvudomfång: 46

Sen i måndags har vi inte gjort så mycket, mest varit hemma och myst. Men igår när vi var ute och gick så kände man verkligen att våren inte är långt borta nu. Solen sken, många plusgrader och fåglarna kvittrade så fint! Mamma längtar som bara den till sommaren, hon tycker det är sånt stök när vi ska ut med hundarna hela tiden. Kläder, mössa och vantar ska på innan turen och väl hemma igen ska det torkas blöta hundar, samla upp allt grus som min vagn drar in och kläder ska av. Nee tänk om ett par månader, så skönt det ska bli med sol och värme!
Och föresten, vet ni vad jag har lärt mig? Jo, att smacka med läpparna. Det gör jag hur mycket som helst, "Smack, Smack" låter de, sen skiner jag upp som en sol! Mamma & pappa tycker oxå det är roligt, mycket roligare än pruttljuden jag gjorde innan!

Ne nu ska jag gå och lägga mig, Det blev lite sent idag för precis när jag ätit upp min kvällsmat så spydde jag ner hela mig & mamma. Så det fick bli ett dopp i baljan och ny pyjamas innan!

Nattinatti
Cornelia


Kommentarer
Postat av: emelie

Dopp i bajan? Haha. Det kan hon inte blivit renare av ;)

2011-03-09 @ 21:44:45
URL: http://sensuelia.devote.se
Postat av: Anna Erlandsson

hahaha oj då... de får ja ändra =)

2011-03-09 @ 23:02:24
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjockis;) jag va "bara" 9080g..så din mamma hade rätt! kram

2011-03-10 @ 20:25:33
Postat av: Anna Erlandsson

haha ja jag sa ju det Sandra att cornelia vägde mycket mer!

2011-03-10 @ 21:56:00
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0