Ajabaja Cornelia!

Ja precis så låter det hela tiden här hemma. Ingenting får man göra, Men ibland är jag snabbare än mamma & pappa så jag lyckas göra nått bus, idag var det byrån som blev utränsad, mycket roligt!



I helgen har vi inte gjort så mycket, pappa har varit duktig och fixat med bilarna medans mamma & jag har varit och kollat i lite affärer. På lördagskvällen kom kompisar till mamma & pappa hit för att grilla och umgås! 

Sen i måndags har jag skaffat nya sovtider med, jag har inte somnat innan halv 10 en enda dag! Även om mamma eller pappa har gått upp med mig vid halv 8 tiden så har jag envisats om att ställa mig upp och jäklas ett tag innan jag somnar. Och tidigt vaknar jag också, eftersom mamma inte har hunnit måla klart mitt rum än så sover jag ju inne hos dom och när pappas klocka ringer när det är dags att åka till jobbet vaknar ju självklart jag med, vilket inte mamma är så glad över! Men imorgon ska hon försöka hinna måla klart allt så jag kan flytta tillbaka in i mitt fina rum.

Och föresten, för några dagar sen så ställde pappa sig på vågen med mig.
12 kilo väger jag ungefär nu!

Ne nu blir det sängen för i morgon är det dags för Små & stora igen efter påskuppehållet!

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0