Dagen idag började inte så bra, mamma och ...

img_3025 (MMS)

Dagen idag började inte så bra, mamma och jag tog bilen bort till besiktningen för att försöka få en dropin tid. I 4 långa timmar satt vi där och väntade! Hade vi vetat att det skulle ta så lång tid hade vi aldrig väntat. Men mamma tyckte jag var duktig ändå för jag gnällde bara lite, och det är väl inte så konstigt för så kul är det ju inte att sitta i en bil halva dagen! På eftermiddagen åkte vi bort till Hailie och busade lite på lekplatsen. Hela jag var full av sand när vi kom hem! Så nu ska jag ta mig ett bad så jag blir fin och sen blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

4h???!!! Inte kul prova med att vara där när det öppnar nästa gång då har det knappt inte varit nån kö alls när jag gjort det! Gick det bra med bilen då?

2011-05-30 @ 23:53:19
Postat av: Anna

Ne det gjorde ju tyvärr inte det, rost som måste lagas!

2011-05-31 @ 00:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0