Lekdag med Hailie

Igår var jag faktiskt duktig och sa god natt redan innan 8, vilket gjorde mamma & pappa glada. Jag har ju varit en riktig tjuris och inte somnat förens sent i en veckas tid, men jag tror det har med mina dumma tänder att göra. Nu har jag ju fått en tand till uppe och det gör ont när dom busarna ska fram.

Idag kom vännen Hailie på besök, vi busade på som bara den. Hon har precis börjat ta sina första krypsteg så det är roligt när vi båda kan förflytta oss som vi vill. Dock är det inte alltid uppskattas av våra mammor för allt man kan nå ska pillas på. Hailie är mycket försiktigare än vad jag är, hon tittar och inspekterar saker medans jag river sönder och bankar på allt. Men jag ska nog allt lära henne en massa hyss! Fikastunderna ska vi inte ens tala om, Hailie är knappt intresserad när gottepåsen med majskrokar kommer fram medans jag mosar in så mycket som får plats i min lilla glupska mun! 

I morgon blir det en tur till samarkand för att se om vi hittar nått fint till nykomlingen Olle, Sixtens lillebror som föddes för ett par dagar sen. Det ska bli spännande att få träffa en sån liten bebis! Mysigt!










Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka sötnosar ni är=)

2011-05-03 @ 22:00:44
URL: http://johdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0