Helgen som varit

I fredags efter mamma och jag julpyntat och gjort fint var vi så sugna på julmat så vi åkte och köpte julskinka, köttbullar, prinskorvar och allt som hör ett julbord till sen bjöd vi hit hailie med familj och åt gott. Sen kollade vi på idol och efter det somnade jag på fem röda.

I lördags var på stan en runda och på söndagen tänkte vi åkt ner på julskyltningen. Men det blåste storm här hemma så vi skippade det och hade 1 advent nya hemma istället. Jag fick också en ny säng igår, jättefin! Så den ska vi sätta upp på mitt rum snart, men först måste vi säkra upp med en grind så jag jag inte kan trilla ner för trappan!

Idag har jag varit lite kass i magen, men förövrigt pigg. Det är säker tänderna som ställer till det!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Fin säng du fått! och vilken jultallrik!

jag har nu bakat kakor till dig så kan mumsa när du kommer hit till jul. jag hoppas du äter tomtegröt för den jag gör är fenomenalt god.

kram från mig, god natt

2011-12-02 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0