Slut på långhelgerna!

Nu har pappa börjat jobba på fredagarna igen vilket är lite tråkigt. Men dagarna går ju fort, så snart är det kväll och pappa är hemma igen. mamma och jag ska ta oss varsin dusch nu sen åka och handla lite mat till helgen. Kanske vi tar en tur till Ikea med och kolla lite, mamma vill ha skoskåp och kolla vad det finns för sängar till mig. Snart kan jag ju byta till växa säng istället, eller jag måste för jag lyckas nästan hänga mig över spjälsängen. Men det gör mig inget att byta säng, då kan jag springa direkt in till mamma och pappa hur tidigt jag än vaknar! Jag får skriva upp en säng i min önskelista till tomten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag vill också ha ny säng

kram farmor

2011-10-07 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0