Söndag

Idag har vi röjt här hemma så det är ordning och reda. Packat ner en massa babyleksaker jag inte längre tycker är kul och packat ner mina kläder som är för små i lådor som ska upp på vinden. Vi har även varit och kollat i lite möbelaffärer och ätit spagetti och köttfärssås ! Mums! Jag är jätteduktig och äter nääästan hela tiden med sked eller gaffel, men ibland när det är så gott så kan jag inte hålla mig och stoppar näven i maten och mumsar på!

Om en stund ska vi åka bort till Hailie, det var ett tag sen vi sågs nu så det kommer säkert bli en massa bus & lek!

En massa goa matlådor blev det till pappa & mig!


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Lever ni på spagetti och köttfärssås?;)

2011-10-30 @ 17:38:14
Postat av: Cornelia

Haha nedå men de brukar bli lite matlådor, smidigt och göra storkok :)

2011-10-30 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0