Ägg!

Varje morgon vill jag ha ägg till frukost, om det är stekt eller kokt spelar ingen roll, det är lika gott. Lite joggy till det och sen är jag nöjd.

Efter vi ätit frukost idag åkte vi upp till Samarkand för att tillsammans med hailie och Nova leta upp en present till Olle som ska ha sitt 1-års imorgon.
Jag hittade en rolig motorcykel att köra på som jag nästan vägrade att släppa ifrån mig, sedan käkade vi korv och shoppade lite nytt till garderoben.

Snart kommer pappa hem och det är återigen helg! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Farmor

hej Cornelia, kommer du ihåg att mamma fyller 25 år i morgon? Be pappa ta fram paketet han fick gömma när vi var hos er, som är från oss. Hälsa och ge henne en kram från oss.

Farmor och farfar

2012-04-21 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0