Godare än godis!

Banan, eller anan som jag säger är tillochmed smaskigare än godis! Och tur är väl det, för nu säger mamma att jag har både godis och kakförbud efter att jag nästan vägrat äta mat ett par veckor och bara stått och pekat på kakskåpet så fort vi ska ätit middag.

Men vi får väl se hur länge det håller ;)

Imorgon är sista korta dagen för mig på dagis, sen är det helg och efter det börjar mamma på Manpower och då får jag gå mån-fre på dagis, men pappa ska ändra sina tider lite så han kan hämta mig runt halv 4. Då blir det pappa och jag som ska vara kockar i köket eftersom mamma inte är hemma förens efter 5, men det kommer vi garanterat fixa så morsan blir nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0