Helgen

I måndags blev det väckning tidigt, redan vid kvart i sju kom mamma in och hade tänkt få upp mig. Men jag är och har alltid varit morgontrött så det är inte lätt att få upp mig då utan jag bara vänder mig om som om jag inte hör mammas tjat. Men tillslut får jag ju ge upp för nu ska jag va på dagis redan klockan halv 8 då mamma är borta ända till kvart över 5 på kvällen. Men som tur är har pappa kunnat ändra sina tider lite så han hämtar mig runt halv 4 så jag inte behöver vara på dagis hela dagarna. även om jag trivs och inte är ledsen när mamma lämnar mig så är det ju härligt att bara få vara hemma lite innan det är läggdags!

I helgen har vi inte gjort alls mycket, pappa har varit hos hans kompis och hjälpt till med lite rivning i deras nyköpta hus medan mamma och jag har slappat framför tvn och varit ute i det fina vädret. Tyvärr är det så lite snö, så någon pulkaåkning har det inte blivit.

Nej nu får det bli sängen och ladda om för en ny vecka, kramar från Cornelia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0