Kvällsmacka

Nu äts det kvällsmacka innan det är dags för sängen. Måndags kvällar uppskattas för då brukar jag vara tidig i säng efter allt bus på dagis. Våren har äntligen kommit på allvar, det har varit runt 15 grader nu ett tag och i morgon skulle det bli hela 20 grader varmt. Så härligt att kunna vara ute i solen och äntligen slippa kylan!

Till helgen kommer moster Sandra och kusin Iselinn hem och nästa vecka kommer farmor och farfar för att stanna över påsk. det var länge sen vi sågs nu så det ska bli roligt. Jag som har ökat på mitt ordförråd rejält den senaste tiden kommer ha mycket att prata om. Inte en lugn stund ska dom få!


Kommentarer
Postat av: Farmor

jag längtar....

2012-03-27 @ 17:57:10
Postat av: Cornelia

Vi med!

2012-03-27 @ 19:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0