Magsjukan igen!!

Å herregud vilken start på veckan, igår vaknade mamma och pappa samtidigt med illamående och på bara en liten stund hade dom varit och spytt om vartannat ett par gånger. Jag fick vara hemma från dagis och medans mamma och pappa låg som dösillar fick jag roa mig själv med att riva ut lådor, spela att man är döv, möblera om och andra bus en 20 månaders kan hitta på, det blev många Ajabaja, fy Cornelia inte röra, låt bli och akta den läten från soffan. Ingen hade mer ork än att ge mig mat och sätta på film till mig igår. Men under natten fick jag också smaka på den härliga magsjukan och kom in till pappa och spydde rätt på honom. under dagen idag har jag också varit dålig som även mamma och pappa har varit, vilket har resulterat i soffläge hela dagen lång. Mycket sömn och dricka. Kvällen kom och ingen spya under dagen, fantastiskt tänkte mor och far och gick och la mig med ett leende och hopp om att spysjukan snart kanske var över en engång.... Men ack så fel. Exakt 24 timmar efter förra tömningen kom nu nästa från min lilla mage, men denna gången var det inte på pappa utan över hela min säng....


Fortsättning följer...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0